preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Zidovi nisu prepreke

Video Planet Zemlja

Časopis Istraživači

Video spot

Škola budućnosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 202511
Ovaj mjesec: 5226
Ovaj tjedan: 366
Danas: 6
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Edit CodeSchool

Pretežno vedro

Memory igra

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Virtualna knjižnica

Upisi u srednju školu

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektna nastava: 7 dana bez ekrana
Autor: Anita Dujela, 25. 3. 2019.

Mediji su odavna postali naša svakodnevnica, a posebno jak utjecaj imaju na djecu. Oblikuju dječje razmišljanje, ponašanje i način komunikacije te se djeca smatraju najosjetljivijom vrstom medijske publike. Upravo zbog toga, u sklopu projekta Mala škola komunikacije, učenici 2.a razreda pristupili su izazovu ''7 dana bez ekrana''. U tih sedam dana nisu smjeli gledati televizor, igrati igrice na tabletu, mobitelu ni PlayStation-u. To zasigurno nije bilo lako, no 16 učenika je u tome uspjelo te su za to dobili zaslužene diplome i nagrade.

Nakon isteka izazova, pomoću anketnih listića za roditelje i učenike otkrili smo da su se djeca na početku osjećala nervozno, potišteno, razdražljivo  i nisu znala čime se zabaviti, no uskoro su otkrili druge načine zabave i uspješno savladali izazov zbog čega su njihovi roditelji i učiteljica bili iznimno ponosni. Više pod opširnije!


Istekom izazova, preostalo je razviti kritički stav djece prema medijima. Kako bi naučili kritički vrednovati medijske sadržaje, organizirana je nastava medijske kulture na nešto drugačiji način. Učenici su uspoređivali sadržaj dvaju  crtanih filmova – Gormita i Štrumpfova.  Uočavali su i bilježili vrijedne sadržaje crtanih filmova – pristojno izražavanje, primjereno ponašanje, lijepe poruke, te one nepoželjne – neprimjereno ponašanje, nasilje i  uvrede. Nakon odgledanih filmova, analizirali smo sadržaj učeničkih tablica te razgovarali o utjecaju odgledanih crtanih filmova na djecu. Na taj način osvijestili smo količinu nasilnog i nepoželjnog medijskog sadržaja te utjecaj koji imaju na djecu.

Za domaći rad učenici su trebali osmisliti i nacrtati strip koji potiče prosocijalno ponašanje te ga dati drugima na čitanje. I naravno, redovni domaći rad postao je provoditi manje vremena uz ekrane te pomno birati sadržaj na njima. Sretno nam svima!

Petra Slišković 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju