preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login
Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Zidovi nisu prepreke

Planet Zemlja

Časopis Istraživači

Video spot

Škola budućnosti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 206480
Ovaj mjesec: 9195
Ovaj tjedan: 1997
Danas: 20
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Edit CodeSchool

Pretežno vedro

Memory igra

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Virtualna knjižnica

Upisi u srednju školu

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Memory igra Pretežno vedro
Autor: Anita Dujela, 14. 10. 2020.

Igra Memory „Pretežno vedro“ na zabavan način stimulira razvoj pamćenja i koncentracije kod djece, ali i njihovo učenje prepoznavanja i imenovanja emocija. Djeca tako uče prije svega prepoznavati, imenovati i upamtiti osjećaje, ali i povezati ih u parove.

Ova igra je nastala kao ishod javnozdravstvenog projekta koji ima za cilj zaštitu i unapređenje mentalnog zdravlja djece u Osnovnoj školi Meje u Splitu. Pravila same igre uglavnom su poznata: otkriti što više crteža na kojima je prikazano deset različitih osjećaja, koje su djeca ilustrirala na dva načina u dvadeset parova, što prikazuje sveukupno četrdeset ilustracija.

Uz pomoć igre djeca mogu neprimjetno razvijati mnoge vještine jer je učenje kroz igru i zabavu najefikasniji način stjecanja različitih sposobnosti i znanja. Tako je i u području emocionalne pismenosti. Sram, tuga, empatija, ponos, ljubav, ljubomora, strah, osamljenost, ljutnja, ali i sreća su ugodni i neugodni osjećaji koji su opisani riječima djece. Poznato je da osjećaji imaju vrlo važnu ulogu u procesu djetetova razvoja i odrastanja. Neki od razloga koje djeca navode zbog čega vole ovu igru su: zabavna je i jednostavna, možemo i pobijediti, družiti se i razgovarati s prijateljima, uz Memory lakše pamtimo i dosjetimo se svega. Uključujući naše i tuđe osjećaje! Sretno svima u igri i igranju, malima ali i velikima!

Autori i urednici igre

Izvor: Služba za mentalno zdravlje, NZJZ SDŽ


IMPRESSUM

Izdavač:
Nastavni zavod za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije
Služba za mentalno zdravlje

Za izdavača:
Prim. Željka Karin, dr.med.unv.mg.spec.školske medicine, ravnateljica NZJZ-SDŽ
dr.sc. Željko Ključević, dr. med., spec. psihijatrije, Voditelj Službe za mentalno zdravlje
Majda Asanović, dipl. učiteljica, ravnateljica Osnovne škole Meje

Urednice igre:
Tanja Laušić, dipl. psiholog
Sanja Mamić, dipl. bibliotekar, prof. likovne kulture
Mirela Grbić, prof. defektologije, stručna suradnica pri Službi za mentalno zdravlje

Igru osmislili i ilustrirali:
učenici i djelatnici Osnovne škole Meje Split u radionicama pod nazivom „Misli srcem“

Autori teksta:
Tanja Laušić, dipl. psiholog
Sanja Mamić, dipl. bibliotekar, prof. likovne kulture
Mirela Grbić, prof. defektologije, voditeljica Projekta
Djeca i mladi sudionici projektnih aktivnosti: „Pretežno vedro“

Recenzija:
mr. Žana Pavlović, specijalist školske i predškolske psihologije, stručni suradnik, Dječji vrtić „Cvrčak“ Solin
Lektura i korektura:
Andrea Jović, studentica 5. g. Filozofskog fakulteta u Splitu
Priprema, oblikovanje i izrada:
Marko Dragun, ing. stroj.
Elza Vukičević, mr. spec. dizajna
Učenici Škole za dizajn, grafiku i održivu gradnju Split

E-izdanje igre izradio : Luka Dragun

Split, studeni 2019.

Sva prava pridržana. Nijedan dio igre Memory „Pretežno vedro“ ne može biti objavljen ili umnožen elektronički i/ili mehanički bez prethodne suglasnosti nakladnika i vlasnika autorskih prava.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju