preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 543927
Ovaj mjesec: 10629
Ovaj tjedan: 1218
Danas: 98
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školsko natjecanje: Emocionalna pismenost
Autor: Anita Dujela, 26. 10. 2020.

Dana 23.listopada 2020. održano je školsko natjecanje iz emocionalne pismenosti. Nakon provedenih razrednih aktivnosti, na školskom natjecanju sudjelovalo je 13 učenika jednog razreda.

Natjecanje se odvijalo putem digitalne igre Pretežno vedro, u učionici. Zbog boljeg uvida u rad učenika, djeca nisu igrala individualno na računalu, već su frontalno slušali mentora i pratili projekciju digitalne igre na pametnoj ploči. Odgovore su zapisivali na pripremljeni listić za učenike. Za provedbu natjecanja je bio potreban 1 školski sat.

Više o pripremama i aktivnostima s učenicima možete pročitati pod Opširnije!


Učenici šestih razreda svake godine uče o osjećajima na radionicama projekta Pretežno vedro. Nakon radionice Abecede osjećaja, učenici su imali zadan domaći rad, koji im je bio dostupan u Virtualnoj Teams učionici. Uz ovaj zadatak, učenici su dobili pisani sažetak najvažnijih pojmova u području emocionalne pismenosti, koji smo također postavili u Teams učionicu.

Sljedeća dva sata učenici su proširili svoja postojeća znanja kroz igru Pretežno vedro. Igrali smo kroz fazu razrednog natjecanja, što je učenike zainteresiralo i vrlo brzo smo postigli zavidnu dinamiku rješavanja kartica. U ovoj fazi, aktivnosti su završile za dio učenika. Za školsku razinu natjecanja izabrani su oni učenici koji su pokazali više umijeća, ali i volje da nastave s radom izvan obveznog dijela nastave. Obzirom na trenutnu situaciju i epidemiju, odabrali smo 6.c razred, u kojem je ovaj uvjet bio najizraženiji.

 

 

 

 

 

 

Anita Dujela





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju