preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 549231
Ovaj mjesec: 4868
Ovaj tjedan: 1595
Danas: 62
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti
Autor: Anita Dujela, 4. 5. 2022.

5. Dani medijske pismenosti ove godine se održavaju od 2. do 8. svibnja. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.

Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje. Upravo zbog toga s našim učenicima smo održali radionice kako bi doprinijeli razumijevanju funkcioniranja medija i prepoznavanju dezinformacija. Radionicom na temu Što da radim bez jutjub(er)a? učenicima smo na jednostavan način objasnili kakav utjecaj imaju influenceri, što je prikriveno oglašavanje, koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama te tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.

Istaknuli smo upravo ove teme zato što smatramo da naši učenici nisu dovoljno upoznati s načinom funkcioniranja medija i digitalnih platformi, niti svjesni da se medijske poruke proizvode prema određenim pravilima i da mogu imati dodatno ili skriveno značenje, odnosno da imaju nedostatne vještine za kritičko razumijevanje sadržaja, kao i za prepoznavanje dezinformacija.

Jelena Poljak






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju