« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
5. Dani medijske pismenosti ove godine se održavaju od 2. do 8. svibnja. Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Ove godine u fokusu Dana medijske pismenosti je važnost medijskog obrazovanja s naglaskom na kritičko razmišljanje. Upravo zbog toga s našim učenicima smo održali radionice kako bi doprinijeli razumijevanju funkcioniranja medija i prepoznavanju dezinformacija. Radionicom na temu Što da radim bez jutjub(er)a? učenicima smo na jednostavan način objasnili kakav utjecaj imaju influenceri, što je prikriveno oglašavanje, koje informacije i sadržaji nam se nude na internetu i društvenim mrežama te tako utječu na naše stavove i stvaranje slike o svijetu oko nas, ključnim društvenim temama i događajima.
Istaknuli smo upravo ove teme zato što smatramo da naši učenici nisu dovoljno upoznati s načinom funkcioniranja medija i digitalnih platformi, niti svjesni da se medijske poruke proizvode prema određenim pravilima i da mogu imati dodatno ili skriveno značenje, odnosno da imaju nedostatne vještine za kritičko razumijevanje sadržaja, kao i za prepoznavanje dezinformacija.
Jelena Poljak