U našoj školi, povodom obilježavanja Dana hrvatskih knjižnica, 11. studenog organizirane su različite aktivnosti kako bi se kod učenika potakla ljubav prema knjigama i čitanju.
Učenici 4. b razreda sudjelovali su u radionici kreativnog pisanja, u sklopu koje su pisali sastave na temu “Knjižnica”. Kroz ove radove, učenici su istaknuli knjižnicu kao mjesto otkrivanja novih svjetova, učenja i mašte, prepoznajući knjižnicu kao prostor gdje mogu uživati u čitanju i istraživanju.
U sklopu obilježavanja, učenici 6.d razreda su dobili i dodatni zadatak iz hrvatskog jezika – pisanje zadaćnice na temu “Knjiga je čarolija”. Ova tema motivirala je učenike da promisle o tome kako knjige mogu obogatiti njihovu maštu i otkriti im nove svjetove. Njihovi sastavi su izražavali vlastite dojmove o knjigama i knjižnicama kao prijateljima koji ih prate cijeli život.
Za učenike 6. razreda organiziran je i interaktivni kviz o knjižnicama, koji su zajedno s knjižničarkom rješavali u grupama. Kroz kviz, učenici su učili o povijesti knjižnica, pravilima ponašanja i sustavu posudbe knjiga. Osim što su se zabavili, ponovili su i proširili svoje znanje o važnosti knjižnica u društvu te bolje upoznali načine na koji knjižnice funkcioniraju.
Obilježavanje Dana hrvatskih knjižnica potaknulo je učenike na razmišljanje o važnosti čitanja i pismenosti, a kroz suradnju učitelja i knjižničarke, učenici su imali priliku izraziti svoje misli o knjigama kao neiscrpnom izvoru znanja i inspiracije.
U nastavku donosimo nekoliko misli naših šestaša:
„U drugom razredu mi je učiteljica preporučila knjigu Čovpas i sve se promijenilo. Pronašao sam dio sebe i počeo se baviti crtanjem stripova.“
„Čitanje je majka znanja, bilo koji tekst može te opustiti ili zaustaviti dosadu.“
„Knjiga nas ohrabruje, ona nam pomaže da se pronađemo.“
Najdraže mjesto u školi mi je knjižnica, puna je stripova, romana i šarenih priča, a najdraža osoba mi je naša knjižničarka koja nas uvijek dočeka s velikim osmijehom.“