
U okviru nastavka projekta Naša mala knjižnica, učenici su sudjelovali u obradi književnog djela Kiki, mi te volimo! hrvatske književnice Melite Rundek. Riječ je o toploj i suosjećajnoj priči koja na djeci razumljiv način otvara važne teme poput pripadnosti, obitelji i ljubavi.
Nakon čitanja i interpretacije djela uslijedio je razgovor s učenicima o različitim vrstama obitelji, posvojenju te bezuvjetnoj roditeljskoj ljubavi. Učenici su aktivno sudjelovali u raspravi, iznosili svoja razmišljanja i pokazali visoku razinu empatije i razumijevanja prema glavnom liku.
Poseban naglasak stavljen je na emocionalni doživljaj lika Kikija. Učenici su pantomimom izražavali osjećaje koje je Kiki proživljavao nakon što je doznao da je posvojen, čime su na kreativan i neverbalan način učili prepoznavati i imenovati emocije poput zbunjenosti, tuge, straha, ali i prihvaćanja i ljubavi. Nakon toga svatko od njih je pisao i poruku podrške našem glavnom junaku.
U drugom dijelu radionica organiziran je sportski poligon u kojem su učenici, kroz tjelesnu aktivnost i igru, imitirali kretnje mačke i vjeverica, životinja oko koji se ova priča vrti. Tako smo povezali književnost s kretanjem i razvojem motoričkih sposobnosti, potičući pritom timski rad i pozitivno ozračje. Naposljetku smo imali i likovnu radionicu pod nazivom Kiki i ja.
Radionice su protekle u veselom i poticajnom okruženju, a učenici su pokazali velik interes i angažman.
Projekt Naša mala knjižnica i dalje se potvrđuje kao vrijedan način poticanja čitanja, razvijanja emocionalne pismenosti i povezivanja književnosti s drugim područjima učenja.


